zondag 5 mei 2024 om 10.00 uur

Ouderling(en): Mw Renny van der Lugt
Organist: Dhr. P. Weijmans

Orde van dienst voor 5 mei

Deze dienst is ook te beluisteren via internet: www.kerkomroep.nl

Collecte voor 5 mei
We vieren Bevrijdingsdag, met een extra sterk besef hoe kostbaar onze vrijheid is, in en wereld vol grote en kleine oorlogen. Miljoenen mensen zijn aangewezen op noodhulp. Deze zondag wordt die specifiek gevraagd voor Oekraïne. Daar is de hoop dat het land in een kort maar hevig conflict geraakte nu wel verdwenen. Het leven van talloze mensen is volledig overhoop. Hulp is nodig voor ontheemden en slachtoffers, met voedsel, medicijnen en traumaverwerking. Kerk-in-Actie  ondersteunt daartoe lokale kerken en organisaties. Zo blijft de hoop op vrede en vrijheid toch nog bestaan.

Kerk in Actie rekeningnummer: NL89 ABNA 0457 457 457 o.v.v. N000721

En zoals altijd kunt U er ook voor kiezen maandelijks een bedrag naar het rekening nummer van de diaconie over te maken.
De diaconie blijft er voor zorgen dat de collectes netjes over de doelen van die maand worden verdeeld.
Rekeningnummer College van Diakenen PGE (SKG CvD PGE):
        NL78 RABO 0373 7478 96 o.v.v. collectes OSB maand.......