zondag 9 augustus 2020 om 10.00 uur

Klik hier voor de Orde van dienst voor 9 augustus

De collecte van zondag 9 augustus
Noodhulp voor Kindia.
Overal in de wereld zijn de meest kwetsbare mensen en degenen die voor hen willen zorgen door het Coronavirus in grote problemen gekomen. We kunnen niet overal helpen, maar de projecten waar we ons al eerder mee verbonden willen we nu extra ondersteunen.
Kindia ondersteunt projecten voor straatkinderen en kinderen met lichamelijke en geestelijke beperking in India. Ooit opgericht door vrijwilligers uit Son en Breugel die daar werkten, blijven ze de kinderen nog steeds trouw. Op een van de projecten, JET, zijn de kinderen die konden naar huis gegaan, maar de gastfamile leeft nog met een groep kinderen die nergens heen kunnen. 16 Mensen die geen geld en geen eten hebben. Kindia probeert ze overeind te houden. Voor € 20,00 kunnen ze weer een dag leven. Kindia vraagt dus acuut hulp van haar donateurs. Daarom deze collecte, maar ook de vraag om, als het kan, nog even wat langer structureel te helpen.

Stichting Kindia: NL21 RABO 0102 9747 80 o.v.v. coronahulp JET.
Kijk voor meer info eens op www.kindia.nl

Zoals in de nieuwsbrief van vorige week is vermeld kunt u er ook voor kiezen maandelijks een bedrag naar het rekening nummer van de diaconie over te maken. De diaconie zorgt er dan voor dat de collectes netjes over de doelen van die maand worden verdeeld.

Rekeningnummer Diaconie: NL45 RABO 0148 225 721 o.v.v. collectes maand…….