zondag 31 maart 2024 om 10.00 uur

Ouderling(en): Mw. Toos Siertsema
Organist: Dhr George Punt

Orde van dienst voor 31 maart

Deze dienst is ook te beluisteren via internet: www.kerkomroep.nl

Collecte voor 31 maart
De collecte op de Paasmorgen is voor een hoopvol project voor kansarme jongeren in Colombia. Ze wonen in het gebied dat grenst aan Venezuela en ze zijn meestal inheems of afkomstig uit het buurland. Armoede en uitzichtloosheid zijn groot. Maar er komen steeds vaker toeristen uit de Caraïben en dat zou werk kunnen opleveren.
Hat project van deze Paaszondag vangt ieder jaar 80 jongeren op en leidt hen op voor werk in de toeristische sector. Na 7 maanden krijgen ze een erkend diploma en is er een zonnige toekomst.

Rekening Kerk in Actie: NL89 ABNA 0457 457 457 o.v.v. K12012612

En zoals altijd kunt U er ook voor kiezen maandelijks een bedrag naar het rekening nummer van de diaconie over te maken.
De diaconie blijft er voor zorgen dat de collectes netjes over de doelen van die maand worden verdeeld.
Rekeningnummer College van Diakenen PGE (SKG CvD PGE):
        NL78 RABO 0373 7478 96 o.v.v. collectes OSB maand.......