zondag 7 juni 2020 om 10.00 uur

Organist: Dhr Han van Weeren

Orde van dienst voor 7 juni

De collecte van zondag 7 juni

In Marokko is het voor Marokkanen niet toegestaan om Christen te zijn. En toch is er een kerk. Immigranten uit Afrikaanse landen stranden vaak In Marokko, op weg naar Europa. Onder hen zijn veel Christenen. Ook komen jonge mensen naar Marokko om daar te studeren. Zo groeit de kerk in Marokko. Inmiddels worden predikanten opgeleid, wordt de dialoog met de Islamitische gemeenschap gezocht en is er veel zorg nodig voor de gestrande vluchtelingen. Voor deze dappere, kleine, groeiende kerk collecteren we deze zondag.

Rekening NL89 ABNA 0457 457 457, Kerk-in-Actie, o.v.v. Z 021402