zondag 14 juni 2020 om 10.00 uur

Orde van dienst voor 14 juni

De collecte van zondag 14 juni
Vrolijkheid!
Als vluchteling wonen in een AZC en dan de deur niet uit mogen! Corona maakte het leven daar nog lastiger voor ouders en kinderen. Maar gelukkig zijn er nu weer de mensen van Stichting De Vrolijkheid die met de kinderen speels aan de gang gaan. Met dans, theater, muziek en beeldende kunst laten ze de dikwijls gehavende kinderen ontdekken wat ze kunnen en dat het leven als kind zo fijn kan zijn.
Zondag steunen we De Vrolijkheid. Maar de kinderen en de vrijwilligers steunen ons ook. Kijk maar eens op de website www.vrolijkheid.nl  . Wat je daar ziet en hoort: daar word je gewoon vrolijk van!
Rekening  Kerk in Actie: NL89 ABNA 0457 457 457 o.v.v. D065123