zondag 28 juni 2020 om 10.00 uur

Organist: Bert Jan van Haarlem

Klik hier voor de Orde van dienst voor 28 juni

De collecte van zondag 28 juni
Moldavië is één van de gebieden waar Kerk-in-Actie extra aandacht voor vraagt. Dit kleine land, voor ons verscholen ergens achter Roemenië, dreigt werkelijk vergeten en verlaten te worden. Het is het armste land van Europa. De geschoolde jongeren trekken weg, ouders zoeken elders werk en zo blijven de oudsten en de jongsten samen achter.
De organisatie Bethania komt op voor de kinderen. In twee opvangcentra krijgen ze naschoolse opvang, huiswerkbegeleiding en een goede maaltijd. Zo is de kans groter dat ze hun school afmaken , van alcohol en drugs afblijven en uit de handen van mensenhandelaren blijven.

Rekening Kerk in Actie: NL89 ABNA 0457 457 457 o.v.v. W 015101